lördag 31 oktober 2009

Vaken!!!!

Vaken. Jag har vaknat och är redo och blogga sönder!. igår kom vi hem klockan 2 på natten. Vi hade varit på Helloween fest och maja,viktor,lotta,stefan. Det var kul där vi körde lekar och Tävlings aktviteter som sing star sång tävling gissa rätt titel och Den som sjunger. också har vi ätit mat där. AS GOD MAT!. Jag satt brevid Maja och micke. Jusste vi va ute på Silver jakt. Vi letade Folje. Man skulle htta 14 stycken och vi hittade alla. Sen tittade jag på herry potter. Och somnade cirka 11. Sen klockan 2 Kom mamma och väkte mig. Sen åkte vi taxi hem. Sov direkt när vi kom hem. för en stönd sen vaknade jag. Nu sitter jag här och äter frukost framför Datan. Vi har ingen tv den small igår. Men en har vi som inte är sunder. Snart ska jag in dit och titta på tven. Mumms Mumms Vad gott det är och äta. Hej då ha det// Pontus Hedström www.namnetpontus.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar